kniff Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 ja er med dekk. men selger de ikke for 6k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hei Hvis du sender felgene med posten blir ca. 600,- porto Jeg kan betale 6500,- Nok ink porto Hvis du er enig med prisen du kan sende din konto nummer og jeg kan overføre forskudd 1000,- Nok Og resten betaler jeg når jeg henter fra posten (Postoppkrav) Men hvis du vil selge felgene til wacken du kan si fra fordi kan ikke vente til neste helgen. Takk MVh Gunay koster mer en de å sende de med posten. selges ikke for 6500 ink frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunay Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hei Takk for svar Men kan ikke betale mer 6500,- Nok Hadde sendt 4 felg til skien og hadde betalt 450 kr på Juni Så derfor jeg har regnet ca. 600 kr Frakt Mvh Gunay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Kommer an på størrelse og vekt på felgene. men uansett så er prisen satt til 7k for felgene med boltre og sennter ringer. Frakt og slik er utenom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg