Larsen's Motorsport Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei Tenkte eg kunne legge ut litt bilder av bilen min. Har gjort litt med den sia eg fekk den:) Det eg har Gjort:) Senket 50/40 simons effektanlegg Xenon lys i Fjærn Lysa Anlegg : Focal Høgtalere. Alpine Spelar. Og to 10" Groaund Zero Planer Riger Styling Blir Sånne lepper du monterer på Org Fanger Nye felger Blått lys dashborde bestilt i dag:) Nytt og større anlegg Skinn Interiør Blir ikkje med de første ikkje mykje ein tener på Lærling Lønn:( Litt Bilder av bilen:) Når eg fekk den [/img] [/img] Første eg gjorde var å få vekk de stygge skilt plata og nytt skilt:) Sånn:) [/img] Så skjønner eg ikkje korleis gammle eigaren kunne øverleve den stygge lyden av skiltet som slo når subbane gjekk før fult så det fiksa eg med nokke lyd isolering:) [/img] Så kom eg øver eit senke sett på finn som eg kjøpte:) Gamle av Nye inn:partyon: [/img] Då vart slik:) [/img] [/img] Opp bakken til verkstede:P Så kom det Efektanlegg:) Så tok eg av Opel Merka bak på luka:) Xenon Lys Montert Div Bilder Av bilen no:partyon: Polerte den nokken ganger i sommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 fett!:P digger felgene dine! hvor fikk du de nye skiltene fra? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Takk for det:) Nye skilte betalte eg 150kr på Biltilsynet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Takk for det:) Nye skilte betalte eg 150kr på Biltilsynet:) er det bare å gå inn å spørre etter nye skilt?!:O ska du ha andre felger på?:S syns eg leste det en plass... dersom, ska du selge de du har på nå? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ja det er berre gå inn og sei det ja:P Er ikkje heilt sikker med felgane enda:P Men kan no sei i frå viss eg skal selge dei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 takker for det;):D Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 hvor har du kjøpt grillen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hvor har du kjøpt grillen? en slik kan kjøpes hos for eksempel Blomdals opelhugg, bsbildeler, streetdesign. ebay? bare lete litt:) kan kjøpe min? Forresten, hva fargekode har du? hvilken blå farge er det? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeksomanen Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ble seendes veldig bra ut! Utrolig hvor mye bedre Vectraene ser ut med med et par endringer her og der :) Jeg har selv en Vectra B '96, og syns ikke grillen med standard Opel-merket er noe spesielt å se på, så siden dere er inne på emnet: - Hvor mye sånn ca. må man ut med for en ny grill? Har den noen videre stor funksjon, så er det noe jeg må tenke på når jeg evt. kjøper? Er helt ny med bil, så kanskje litt dumme spørsmål :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina86 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 fin bil, likte fargen veldig godt!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ser du har sportsluftfilter i bilen. Har selv en Opel vectra B 1996, prøvde å feste på sportslfutfilter fra biltema, men ble bare traktor lyd av den.. sugde konstant inn luft, byttet tilbake til standard luftfilteret da. Er det noen deler jeg mangler eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg