kjimmern Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei, er helt ny her, men det jeg lurte på er dette her med kobling av opent luftfilter på audi a6 1,8t. kjøpte et sånt k&n kit og åssen er det man gjør det det med den lmm? skal den kobles oppå det orginale røret og er det lurt å kjøpe et sånt adapter? har et sånt instruksjons manual som fulgte med, men ikke lett å forstå alle ord når det står på Engelsk. hehe:hmmmmmmmmm: håper på en fin forklaring som tar for seg alle trinn. så haper jeg åt jeg kommer i mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hei og velkommen:) koble LMM'n til det orginale innsugsrøret så setter du det åpne luffilteret på andre siden av LMM'n husk slangeklemmer:) det skal også være bilde av en pil på LMM'n som indikerer retning på luften denne skal peke mot slangen som fører luft til innsuget hvis jeg husker riktig;) hvis du har veivhusventilasjons slange koblet til din orginale luftfilter boks så burde den hatt ett filter e.l. pga det kommer luft med olje i ut den og hvis filteret ditt for litt for mye olje på seg så ryker LMM'n mest sannsynlig;) så gjerne unngå å olje inn filteret ditt:) Håper dette var til litt hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superlarsi Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hvem kit har du kjøpt? Og fikk du det til å fungere uten problemer? Har tenkt på det samme til min '04 mod. Siter 04' Audi A6 1.8T Quattro 96' Subaru E12 Domingo 1.2 X - 79' Volvo 343 | X - 86' Lada 1200 X - 92' Nissan 200SX S13 | X - 91' Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg