Arnstein77 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei, JEg har rotet bor nøkkel til Suzuki Swift 95mod. noen som har en delebil stående? Trenger tenningslås og en dørlås.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Har ikke disse startsperre også? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Vet av en Subaru Justy av nyere type, Justy og Swift er rimelige like, så tror det skal gå bra å hente lås fra den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnstein77 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 I dag har jeg lært noe nytt... Det viser seg at dersom roter bort eller ødelegger nøkkelen kan man ta kontakt med en Suzukiforhandler og de kan få tak i nøkkelkoden på bilen. Derretter går man til en autorisert nøkkelsliper og får laget ny nøkkel på kode. Dette gikk helt supert for min del selv om det var en gammel bil. (95) Det kostet heller ikke så mye, 300kr. Hos lås-smeden jeg var hos anbefalte de også og bruke nøkkel kode dersom man skulle lage seg en ekstra nøkkel, siden dette er mer nøyaktig enn å kopiere nøkler. Man lærer så lenge man lever ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 I dag har jeg lært noe nytt... Det viser seg at dersom roter bort eller ødelegger nøkkelen kan man ta kontakt med en Suzukiforhandler og de kan få tak i nøkkelkoden på bilen. Derretter går man til en autorisert nøkkelsliper og får laget ny nøkkel på kode. Dette gikk helt supert for min del selv om det var en gammel bil. (95) Det kostet heller ikke så mye, 300kr. Hos lås-smeden jeg var hos anbefalte de også og bruke nøkkel kode dersom man skulle lage seg en ekstra nøkkel, siden dette er mer nøyaktig enn å kopiere nøkler. Man lærer så lenge man lever ;-) Takk for supert tips!;) Må få ordnet meg en ekstra nøkkel selv!:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg