@Peders@ Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 (endret) kjøpt Endret Desember 14, 2009 av @Peders@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 kjekt å sjekke til salgs delen av forumet og? Lagt ut 2 timer før du postet her. http://www.bilforumet.no/deler/242081-g2-edition-one-interior-gti-16v-interior-felger-stereo-diverse.html Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 ikke min pris klasse :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 er gti 16v interiør der til 1500,- da. men skal du ha et skikkelig interiør må du opp i den prisen uansett. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 beklger må nok ha oversett det^^ hvor er det du holder til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Holder til på Hamar Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 får jeg no pakke pris på interiøret og felga dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Gi bud evt du. Så kan jeg vurdere ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 4000,- så henter jeg alt selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hmm. Greit det. Så da er vi enige. DETTE http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113721 interiøret og DISSE http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album583/035_G.sized.jpg felgene for 4000,- Da er du klar over hullet i førerstol (som sett på bildet) og at samtlige felger trenger en puss da de er kantkjørte. Mvh Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 klar over det ja! da kommer jeg oppover på fredag, hvis det skulle passe seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Det passer bra. Hvis du klarer å time det så du er ved Hamar i fire tiden hadde det vært fint. Du treffer meg på tlf nr 93263166 Mvh Rolf Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 jeg slutter på jobb halv 4, så får ikke dratt før kl 4 så.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Går bra det. Bare gi meg beskjed om sånn ca når du dukker opp så jeg er på værste. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 den er grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg