mcfinn Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Heisann,noen som har erfaringer fra TOFIXi sande? Vurderer å sette bilen min innder for bytte av toppakning. Prisen var hyggelig lav :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sianze Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Brukte du Tofix? Skulle gjerne hatt en tilbakemelding da jeg vurderer å gjøre det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Tofix sande er flinke de. billig og kjapt. Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilmannenoslo Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Jeg har akkurat brukt Tofix, skiftet regreim, vannpumpe og katalysator. Har en Audi 2,6 V6 og er kjempefornøyd med jobben de gjorde. Bilen ble helt super. Og prisen var like super :) Kan anbefales på det varmeste. Han kjørte meg til tog stasjon og hentet meg. Super service.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg