RBrambo Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Klokka 19.00 er tida som gjelder for i kveld ja. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Count me IN! ;) Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Det ble en bra kveld med stort oppmøte og mye bra kjøring. Var noen kaotiske førsterunder, delvis på grunn av at det ble i overkant trangt og delvis på grunn av at noen sleit med lagging. Første kveld med full grid, 8 biler. Jeg har replay fra de fleste løpene, skal se om jeg får fikset litt bilder i løpet av kvelden. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Noen som kan legge ut replay av nurburgring fra i går? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Jepp... har laster opp nå... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 bmw m3 gtr klar for race. etter litt om og men med oppsettet, fortsatt ikke helt der jeg vil ha den men det får gå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Høres bra ut... Skal prøve å få til en "Rom(H)juls-cup", men kan hende at det blir på litt kort varsel. Er noen kamerater som har pratet på at de har litt planer også, så er usikkert når jeg får tid, hvis jeg får tid. Men som jeg har sagt flere ganger tidligere, ikke noe i veien for at noen andre drar i gang, en serie selv om jeg ikke er med. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kunne fint tatt litt kjøring i romjula ja, kan fint holde på litt lenger da? Dessuten: Kunne likt at vi varierte banene litt mer. Hva med Maple Valley, Sedona, Sunset Infield og Tsukuba? Kan ikke huska at vi har kjørt noen av de, er riktignok ikke RL baner men jeg synes de er morsomme å kjøre :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Nja... kan se på det. Ønsker meg flere real life baner, håper i hvertfall Spa, Monza, Nürburgring GP og Hockenheim dukker opp snart. Spillet har jo langt fra 100 baner (i mine øyne), mange varianter av noen, men er jo like fordømt 1 bane. Som sagt, får se hva det blir tid til i jula. Har bevisst kuttet ut en par baner som vi har kjørt innmari mye på i perioder. Road Atlanta har vært nesten like fast som Ringen og LM. Tsukuba har vi ikke kjørt mye på, annet enn at vi har kjørt litt der etter vi har vært ferdige med de banene jeg har satt opp. Men men... vil ikke sette opp noe race i neste uke før jeg veit litt mer hvordan det blir. Stor mulighet for at det blir noe på lille juleaften for det... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Pleier å være en del familiesammenkomster i jula, slik at det kan bli vanskelig å sette noe bestemt løpstidspunkt. Derfor lurer jeg litt på når det passer for folk? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Pleier å være noe nesten hver dag for meg, så kan bli vanskelig å få til så mye. Hva om vi tar noe på dagtid? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 (endret) Kan vi godt gjøre. Skal prøve å annonsere det litt på forhånd, men ser jeg at det er mange på nett, kan det hende jeg at jeg sender ut invites og drar igang noe der og da. Hvis folk vil da. Endret Desember 21, 2009 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Tenkte på å få til et race i morgen. Hva med klokka 13.00 eller 14.00? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 13:00 skulle passe aldeles utmerket for meg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Høres greit ut for meg også. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg