fuuma Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg syntes det er helt feil at folk skal bli belønnet for å ikke kunne banen. Det er jo helt klart at du gjør mindre feil når du har en linje på banen som sier når du skal bremse. Syntes det er riktig at de som faktisk kan banen inn og ut og vet hvor man skal bremse i alle svingene skal ha en fordel. Om det blir jevnere eller ikke er egentlig likegyldig så lenge den beste sjåføren vinner. Såvitt jeg vet så kjører de ikke med en bremsestripe i virkelig racing heller. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Bremselinje er jo noe som forteller deg hvordan du skal kjøre perfekt. Det er vel en selvfølge at det ikke er lov? Nå vet ikke jeg hvordan bremselinje i forza ser ut, men jeg kan ikke huske å ha sett på noen racerbane noe som kan minne om streker i rødt/grønt som forteller meg hvordan jeg skal kjøre. Grunnen til at jeg kjører en racingsimulator er at jeg vil simulere racing. Hvis ikke skulle jeg heller kjøpt meg Wii, og kjørt mariokart. Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Før racene på torsdag tenkte jeg vi kunne ta en liten vri og starte med en bitteliten photoshoot, men Le Mans start og en formasjonsrunde på Le Mans Bugatti. Tenkte da på at alle stiller bilene med bakenden mot depotmuren i ca. 45 graders vinkel, før vi kjører en rolig runde samlet rundt Bugatti banen. _/_/_/_/_/_/_/ Depotvegg Etter det drar vi i gang med fullfarts racing. Det blir da på følgende baner: Le Mans Bugatti - 1 Runde (Formasjonsrunde) Le Mans La Sarthe - 4 Runder Silverstone - 6 Runder Catalunya - 6 Runder Mugello - 6 Runder Motegi - 6 Runder Nürburgring - 3 Runder Mulig Motegi blir ofret hvis det blir seint, starter klokka 21:00 i stedet for klokka 20:00. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Er med på Torsdag!! Bil er foreløbig ikke klart. GT: Xaxi90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Nice, hyggelig med nye deltakere. 2 biler er lagt til på lista nå. 2002 Ferrari 575 Maranello og 1999 Dodge Viper GTS ACR. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Men dropp heller Mugello enn Motegi om noen må droppes? var jo så herlig fight på motegi sist =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Blir en av de eller begge. Får se litt hvor seint det blir. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Da har jeg bygd meg ny bil siden jeg til tider har vært litt overlegen med BMW`n. MR2`n er noen sec tregere enn M3`n så nå må jeg kjøre ganske perfekt for å være med i teten. Bilen er max trimma men når ikke mere enn S674 :( Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Blitt ny bil på meg også. Deilig lyd i boxer 12'ern... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 får se om jeg klarer å få vert med på torsdag..ikke så enkelt bestandig..må jo få testet vetten min:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Begynner å få litt tak på 512'n nå =D Kan ikke love at jeg rekker photoshooten, men skal prøve! =D Som fuuuuma sa i går, ser ut som halve bilen min har brent og er full av aske så kanskje det er likegreit xD Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 (endret) Liten endring i planene... Tar photoshooten klokka 20.00 på onsdag, og "shakedown" til torsdagen etter det. "Shakedown" blir på kjørt på baner vi finner det for godt å kjøre på. Vil ha med flest mulig på photoshooten. Da kan vi begynne direkte på racene på torsdag. Endret Desember 14, 2009 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 HERLIG! =D Hvorfor ikke løp på Onsdag? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Tenkte jeg skulle la de som ikke har vært med på race enda få onsdagen til å teste litt på, så de får tunet bilen til løpene torsdag, hvis det skulle være behov for det. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Skal prøve å få fiksa ny bil til neste gang jeg og, Camaroen er litt umulig noen ganger :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg