Ezpen Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Jeg SKAL være med på onsdag ;) Blir å bygge ny bil, men må ha penger først.... Skal gjøre alt jeg kan! Om jeg ikke har nok penger, kan jeg stille (engangstilfelle) med min 2008 GT2? selvfølgelig 2wd Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Helst ikke... Jeg har flere biler som kvalifiserer til serien, kan helt sikkert få låne en hvis du ikke klarer å skaffe penger til å bygge deg ny bil. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 må se ann på penga isåfall, nå har jeg 13kcr =/ og spiller ikke så veldig mye om dagen, desverre... Men dette blir jo en 90 GT supercar serie? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Nja... lett blanding av biler fra 80 og 90 tallet. Har bl.a. en Porsche 911 GT2 (993) og en Ferrari F40. Du kan låne en av de. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Om jeg ikke får bygd bil, kunne jeg lånt den mest lettkjørte? =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det blir i såfall F40'n... ikke allverden av topphastighet, men sitter som et skudd til asfalten. Lett bil å kjøre fort med. Si fra litt før, så jeg får sendt den over... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Takk! Skal prøve å ordne noe i dag eller på onsdag etter skolen ;) Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg er med på race. Stiller mest sannsynelig med min MK4. Ducky ketil er GT min. Er det noen som er race admin som kan adde meg og invite? Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Da skal jeg kjøre Camaro her og! Dette blir en rakettbil som ingen annen, men den sitter ikke så verst i svingene heller :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg er med på race. Stiller mest sannsynelig med min MK4. Ducky ketil er GT min. Er det noen som er race admin som kan adde meg og invite? Toyota Supra? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Stemmer det RBrambo Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Klare for race i kveld? Hvis alle stiller blir vi fort 6 - 7 stykker. Med en del forskjellige biler også. Ferrari 355, Lamborghini Diablo SV, Camaro IROC-Z, Honda NSX-R, Lotus Esprit, Ferrari F40, BMW M3 GTR, Porsche 911 GT2 (993) for å nevne noen. Som dere kanskje har sett i mediatråden er det potensiale for mye jevn racing. Ser fram til i kveld og håper på stort oppmøte og mye tøff racing. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg kommer med blodtrimma M3 GTR :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Er som sagt med ;) regner meg jeg blir på LIVE fra omtrent 5 i dag, så skal prøve å ordne egen bil, om ikke så send meg F40'n rundt 7, RBrabmo =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Gode nyheter! Har nå bygd meg Ferarri 512 TR som stiller i kveld ;) Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg