LeoNico Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Hei! da jeg skulle ut til bilen i går, så jeg et deksel av hardplast som hang ned under frontfangeren rett foran hjulet. Jeg hadde dårlig tid, så jeg dyttet den bare opp igjen, uten at den festet seg. I dag så jeg at jeg har klart å rive vekk en del av plasten i hjulbuene på en merkelig måte, og ut der hang en ledning. Noen som aner hva i all verden denne er til? Bilen er en BMW 320iA Touring 2000. Endret Desember 2, 2009 av LeoNico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattaboy Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Kan være ute-temperatur måleren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 tenkte jo såklart det samme, men det er ingen forskjell om jeg står stille, enn om jeg kjører i 110 km/t med den hengende under i 10 minusgradet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Effektiv kulde fungerer bare på hud :D Så den vil alltid vise -10 om det er det temperaturen er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Effektiv kulde fungerer bare på hud :D Så den vil alltid vise -10 om det er det temperaturen er ute. Okei, hehe.. Fant forresten ut at det var en av fire temperaturfølere til AC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg