Knuts Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Heisann :) Jeg har kjøpt meg en volvo s40 2004-modell.. også tenkte jeg å sette inn ny spiller + anlegg for å få det til å låte litt bedre i den. Men så ser jeg at det ser ut som om kjørecomputeren og spilleren er koblet sammen eller i hvertfall virker det som om det kommer til å ødelegge for kjørecomputeren om jeg setter inn ny spiller.. noen som vet? - Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Har s40 05 modell og undersøkte mulighetene for oppgradering av stereon, men det viste seg å bli en umulig/meget kostbar affære... Men Bilradiospesialisten selger aux/ipod/usb adapter. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=665 Noe i det dyreste laget.. hvertfall i forhold til utvalget på enkelte andre bilmerker.. Men pr dags dato så spiller den vel kun original cd'er, og alternativene er få :( Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg