nm991 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hei! I dag begynte vindusviskeren bak på bilen min å leve sitt eget liv. Det er ikke mulig å skru den av og noen ganger går den fort (slik som etter man har brukt spylevæske) og andre ganger sakte (sånn som vanelig) Er dette noe jeg kan fikse selv, eller må jeg levere den på verksted? Evt hva koster det å fikse noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei! I dag begynte vindusviskeren bak på bilen min å leve sitt eget liv. Det er ikke mulig å skru den av og noen ganger går den fort (slik som etter man har brukt spylevæske) og andre ganger sakte (sånn som vanelig) Er dette noe jeg kan fikse selv, eller må jeg levere den på verksted? Evt hva koster det å fikse noe sånt? Ta sikringen bare:) koster 1200kr for den motoren til viskeren bak(dette var til en passat 02mod da):) Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 bare ta den bort. ser så stygg ut uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 du kan prøve å sjekke bak i kontakta! kan være fukt eller no som kortslutter Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hvor er den kontakta da? bak ved viskeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg