Bertil87 Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Pusser opp en 67" 144 og trenger følgende deler: Gasspedal med feste komplett gulvtrekk, (noe annet jeg kan bruke dette fra?) dørlister på karmen Bremsekalipere alle 4 bremserør bak r-sport leppe sikkert noe mer jeg trenger.. Har du noe av disse delene eller noe annet liggende å slenge, eller vet om noen som har.. Pm meg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertil87 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hvis det er noen som veit om noen som noe som helst deler av 144 som de ikke trenger.. si gjerne i fra:) da jeg er ute etter det meste.. på forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Selg meg lavbueskjermene dine! *Be-på-kne* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg