anders92 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 (endret) Hei : Jeg hadde et amcar blad for endel år siden med bilder av en dodge, gmc eller chevy van som var forlenget, airbrush lakkert over hele bilen, med dioder i selve lakkeringene. Husker den var helt syk! Har også sett bilen på norges varemesse en gang. Noen som har noen bilder og linker til noen bilder og info om den? finner absolutt ingen ting om den noen sted :( Endret November 28, 2009 av anders92 Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fron solfilmservice Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Hei :Jeg hadde et amcar blad for endel år siden med bilder av en dodge, gmc eller chevy van som var forlenget, airbrush lakkert over hele bilen, med dioder i selve lakkeringene. Husker den var helt syk! Har også sett bilen på norges varemesse en gang. Noen som har noen bilder og linker til noen bilder og info om den? finner absolutt ingen ting om den noen sted :( Mener og komme på noe sånt jeg også. Tror den var sort/lilla med dødningshoder på med dioder,men har ikke sett den siden jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Mener og komme på noe sånt jeg også. Tror den var sort/lilla med dødningshoder på med dioder,men har ikke sett den siden jeg heller Det var ikke den som hadde airbrusha New York @ night på sia, med dioder i alle "bygninge" som skulle være lys? Den (burde) iallefall ligge i autofils videoregister. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Jo, Go-carter. Det er den! Og ja, den var vel mørk lilla eller sort :D Har brukt alt jeg har av søkeord på google osv, men finner absolutt ingen ting om den. Nå lurer jeg på om jeg skal gå igjennom den gamle bilblad samlinga mi, atter en gang for å se om jeg finner bladet! :P Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Den har jeg lett etter og... finner ikke noe på google om den.. den hadde vel først et motiv, men så ble eieren lei, og airbrusha manhattan skyline på sidene, og da med lys i vinduene ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Nå fant jeg den! :D Skal se om jeg får scanna det inn på pc'n en dag :) I amcar 10-2002, for dere andre som har noen av bladene ;) Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg