Omega<3 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hei, skal kjøpe mg anlegg nå, var innom nettsida NetOnNett fann to avant cs220 6.5tommar 3-veis høgtalere som eg skal ha bak i bilen.. og ein mutant 2kanls forsterkar og ein Mutant 12tommar bass..Spilleren er ein Denver CAU-415..+ledninger Går dette bra å koble opp? Trenger eg noke meir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Det bra å koble det opp, men ikke forvent allverden av det utstyret.... også trenger du forsterker til suben også. Men ikke monter de 6,5" baki, monter dem i dørene FORAN, det er tross alt der du sitter å kjører ;) Når du skal ha sub baki, så vil den påvirke 6,5" høyttalere i hatthylla, og gi stygg lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Åja, blir det bra lyd uten å ha høgtalere bak i hattehylla? kun ha 6.5 i døra og bass bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Det er det som blir best ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Takk då veit eg da;) Går det ann å laga basskasse i pleksiglass?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Det går fint, men plexiglass i 19-22mm er DYRT, så da ville jeg heller brukt pengene på bedre stereo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 ja har heller kjøpt ein 12tommar basss med basskasse:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Har nå kjøpt 2stk 6.5tommar høgtalere, Denver 4 veis forsterker, 12tommer bass yte 500watt, Denver spiller med usb-minnekort og minijack..+ nødvendige ledninger til å koble opp:-D Blei 2000kr til sammen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carstereofreak Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Jeg ville konsentrert meg om å få all lyd forfra i bilen. Har du et godt frontsett i bilen? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Skal ha de to 6.5tomma høgtalarane framme i dørena:D og eventuelt to små oppe me dashborde:P.. Håper det blir bra:D!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Noen som har erfaringer med Mutant sine subber, høyttalere og forsterkere? Hørte Mutant sin 500w sub med 400w forsterker på Mekk en dag, syns den spilte ganske bra :D Sidne jeg lurer på om jeg skal kjøpe sub, mono forsterker og 4 kanals forsterker av det merket.. Hva tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Noen som har erfaringer med Mutant sine subber, høyttalere og forsterkere?Hørte Mutant sin 500w sub med 400w forsterker på Mekk en dag, syns den spilte ganske bra :D Sidne jeg lurer på om jeg skal kjøpe sub, mono forsterker og 4 kanals forsterker av det merket.. Hva tycks? Hvis du synes det spiller bra, så kjør på... Jeg ville aldri kjøpt mutant, da hadde jeg heller kjørt uten musikk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Virke sikkert helt fint det:)..Hadde tenkt å kjøpe Mutant bass å forsterker mn kjøpte heller Denver:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg