ChrisTARD Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Skaff deg en justerbar bensintrykksregulator, boost den opp il ca 3bar i grunntrykk, og kjør ladetrykket ditt opp til 1.4bar! så skal du få oppleve noe spennende;!) Kjørte slik med min i over 7mnd før jeg solgte den! vanvittig med fart den dritten får Tåler orginal turboen 1.4 bar da? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 og ja! kvitt deg med dumpventil! kjør heller uten! Uten? hva hjelper det for? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Tåler orginal turboen 1.4 bar da? Gjorde det på min, og jeg kjørte enda original intercooler. problemet med den er at den sprekker av trykk. men du monterer jo alu intercooler!;) du KAN kjøre med dump, men da må du kjøre resirkulerbar og ikke atmosfærisk dumpventil! aner faktisk ikke. men jeg leste noe om dette på nettet for mange år tilbake da jeg drev med min. og da leste jeg at de fleste anbefalte å kjøre uten... jeg hadde værtfall aldri problemer med min. lyden blir vanvittig mye fetere å,) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Gjorde det på min, og jeg kjørte enda original intercooler. problemet med den er at den sprekker av trykk. men du monterer jo alu intercooler!;) du KAN kjøre med dump, men da må du kjøre resirkulerbar og ikke atmosfærisk dumpventil! aner faktisk ikke. men jeg leste noe om dette på nettet for mange år tilbake da jeg drev med min. og da leste jeg at de fleste anbefalte å kjøre uten... jeg hadde værtfall aldri problemer med min. lyden blir vanvittig mye fetere å,) Turboen blir nok byttet engang så skal nok få det til den kjører med 1.3 nå. får prøve dette etter jeg har fått den på veien. Takk for tips:) Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 originalt er det vel 112hk på 0.5 eller 0.7bar.. dyu kan jo tenke deg hvordan dette utvikler seg på 1.4;) det er godt over 200hk i den da dette er hvordan lyden blir uten dump;)O Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 ellers kan du gjøre som han her! Bygg om med understell fra lancie delta;) hiv på lancia delta sin motor og feit datasprut;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 originalt er det vel 112hk på 0.5 eller 0.7bar.. dyu kan jo tenke deg hvordan dette utvikler seg på 1.4;) det er godt over 200hk i den da dette er hvordan lyden blir uten dump;)O sinnsyk deilig lyd i den! Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 hva gjorde du med vakumslangen fra dumpen? bare tettet du det? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 IC montert. men nå passer faen ikke fangeren. så må fikse mindre IC. denne blir nå lagt ut for salg Luftfilter fra pipecross er montert:D Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Skjær ut i fangern :) Kan bli bøst det også.. Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Skjær ut i fangern :)Kan bli bøst det også.. Ja, om han vil det så... Jeg hadde ikke villet gjøre det... kule bil! Gikk en slik her og for ca ett år siden med samme bredder bak osv. Er dritkule biler dette da! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Vil nødig kutte i fangeren på den bilen. er ganske dyr styling. tro det eller ei:P Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Får du ikke montert kjølern lengre opp da? Forresten DRFT-R: 112hk ved 0,5bar ladetrykk gir ca 180hk ved 1,4bar ideelt sett. I realiteten sikkert mindre. EDIT: Ved kun økning i ladetrykk og tilsvarende bensinmengde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 nei fikk ikke montert den lengere opp. må ha en slankere cooler Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg