rwd 4ever Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 har en cosworth vinge som må lakkes svart (er hvit nå) lurer på hvor mye det kommer til å koste i lakk og jobb? er dette vanskelig og gjøre selv? trenger ikke bli noe super bra finish på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Prøv og feil? kjøp lakk på boks.. spray vingen med lakk, så klarlakk over :) er du stødig på handa og holder rett avstand.. så skal det gå bra Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 noen spesiell lakk? går det bra med bengalakk eller quick boks f.eks? er det viktig å pusse ned (grunnarbeid) eller går det bra og bare spraye på med lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 skal du ha det pent drar du til en lakkerer...ferdig med det hehe...blir fort stygt skal du gjøre det selv. et par lapper under bordet å den er lakkert vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Skal du gjøre selv. så må du slipe den... kanskje grunne? Jeg ville ha grunna og så lakka og til slutt klar lakk... Det blir bra om du tar deg god tid. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Håkon A skal du ha det pent drar du til en lakkerer...ferdig med det hehe...blir fort stygt skal du gjøre det selv. et par lapper under bordet å den er lakkert vil jeg tro. et par lapper ja...heh kan jo like så godt kjøpe en ny/brukt svart vinge :D hmmmm:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by rwd 4ever et par lapper ja...heh kan jo like så godt kjøpe en ny/brukt svart vinge :D hmmmm:rolleyes: små-lapper?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Men, hærregud da :) Er jo ikke så tungt å lakke om du bare er nøye :) Jeez :D Ta tiden du trenger, pusse ned med fint sandpapir.. grunning, og flere lag med lakk.. men, viktig og ha jevn sprut ;) så det ikke blir for mye og renner.. flere ganger med tynne lag er som oftest bedre en for mye for få ganger.. så et par lag med klar lakk uttpå.. Wips and ur done? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Rieger små-lapper?? hadde det vært et par 50lapper så hadde jo det vært fint men regner med at han mente 2000kr isåfall gjør jeg det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Shyggen Men, hærregud da :) Er jo ikke så tungt å lakke om du bare er nøye :) Jeez :D Ta tiden du trenger, pusse ned med fint sandpapir.. grunning, og flere lag med lakk.. men, viktig og ha jevn sprut ;) så det ikke blir for mye og renner.. flere ganger med tynne lag er som oftest bedre en for mye for få ganger.. så et par lag med klar lakk uttpå.. Wips and ur done? slapp av nå..... jeg er ikke så veldig tålmodig og tviler på mine ferdigheter som lakker. Men jeg får jo bare prøve. Så var det dette med lakk type da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Antagelig vis svart? hehe, just messin with u :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 jeg lakka noen forskjermer på ega hånd me kompressor og billig sprøyte .. gikk lettere enn jeg trodde :P har også lakkert noen plastikk-deler, nedre leppa framme på en bmw .. jeg pussa lett over den, la ett lag grunning, lakk og klarlakk. stort pluss om du er litt stødig på handa og greier å holde gjevn avstand fra det du sprayer med til det du sprayer på. rundt om 30cm er fin avstand :) viss du skal gjøre dette selv så vær forsiktig og IKKE hold sprayboksen på ett sted, må ha konstant bevegelse. bedre å måtte legge ett ekstra lag me lakk, en å måtte pusse ned å begynne på nytt. var overasket over hvor godt resultat jeg fikk :) når det kom til lakk, fikk jeg 4.5 dl lakk i riktig farge hoss bil-lakkerer, fikk også me 3 dl klar-lakk .. du trenger da neppe så mye lakk, husk å få lakken tynna ut så den er klar til bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg