KajKnoz Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Hei. Ser at jeg ikke har tid og mulighet til å fullføre mitt prosjekt her, så selger unna delene slik at noen andre kan dra nytta av det.. Jeg fjerner bilder/tekst ettervært som ting blir solgt for å holde tråden ryddig :) Vingebil Frontfanger og Combath bakfanger: Vingebil frontfanger (original fanger med Ford-stempel) med leguna-leppe ("hel og pen"): 2000,- Har også et påbegynt prosjekt på en hjemelaget frontfanger som det er litt jobb igjen på: 500,- Combath bakfangeren (skrapet litt nedi asfaltene og fått seg noen sprekker som kanskje bør fikses opp, men henger sammen og kan jo brukes i standen den er :)): 1000,- Cosworth-vinga (original vinge med Ford-stempel): 2500,- Vingebill lyktegrill: 800,- Grill for "små" lykter: 300,- Komplett bagasjeromsløsning for stereo: Selges som komplett "byggesett" 1000,- Kick-panel: 50,- per par deksel rundt girspak: 50,- Cobra fjører og dempere med TUV-papirer (kun rullet i underkant av 10 mil, så er som nye): 2stk carbon-ratt (helt nye): 500,- per stykk universale dørlister m/lys: 50,- Varmeapparat: 200,- 4stk instrumenter: Original 2.0l radiator: 200,- original dynamo: 100,- panser: 300,- 3stk Rammer rundt instrument: 50,- per stykk tenningslås m/nøkkel: 100,- universale sideblinkers (svarte): 50,- Deksler til dørhåndtak: 150,- for alle Nye bremsebånd: 100,- Universalt pedal og girkulesett: 50,- Diverse sidespeil og sidespeildeksler: Originalt ford RS ratt med boss, og et luisi ratt med boss: 500,- per stykk vifte til varmeapparatet: 200,- Vinuspussermotor: 350,- Helt og pent Dasjbord: 400,- Forseter og baksete med midtarmlene (hele og pene): selges samlet 1000,- eller 500,- for vært framsete og 400,- for baksetet Har også 1 sett med "små" og et sett "store" frontlys. selges for 400,- per par 2 sett med originale baklamper: 300,- per par Har også en Injection OHC maskin stående i sierra-skallet. Motoren har kun gått ca 150 000km. Startet med engang i februar i år da jeg sist startet den og ingen ulyder. må tas ut av bilen selv for 1000,- (med 5 trinns girkasse) Har også et 5-dørs chassi (bildene i toppen av posten) som kan selges mot vrakpant uten noen deler, eventuelt finner vi en pakkepris på det du måtte ønske og ha med denne. Div børnedekk (for det meste org stålfelger): 150,- for 2 dekk 1000,- for alle Cosworth stempler på IS-råder: 1500,- Turboer+: Turboer (uviss tilstand): bud,- Turbomåler: 200,- Bensinpumpe: 600,- "hjemmelaget" Downpipe fra turbo med t3 flens: 300,- Fuelrail og dumpventil: fuelrail(m/dyser): 500,- dumpventil: 200,- Gruppe a toppakning (ubrukt): 200,- oljeadapter for oljekjøler: 200,- Div rør og "moffer" mellom intercoller turbo osv: bud,- Ubrukt Universalt powerfilter: 100,- eksosmanifoil, bunnpane, IC, oljekjøler: Modifisert org eksosmanifoil: 500,- Hjemmelaget eksosmanifoil: 1000,- Vingebil intercooler med uttakt til dumpventil: 1000,- oljekjøler: 300,- bunnpanne med oljeretur for turbo: 500 Har også Strekkbolter til OHC, MF1 sprut (luftstyring av dysene), div koplinger, dyser osv som skal selges.. bud,- PAKKEPRIS for alt jeg har av turbodeler: 10 000,-!!! Dette har jeg gitt over 20 lapper for!!! Alle delene befinner seg i Rygge (østfold), og må hentes. Ved spørsmål kan jeg nås på 92897263 i helger og etter klokka 16:00 ukedager, eventuelt mail til Kaj@customcaraudio.no Mvh Ketil Aleksander Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra1992 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg er interessert i vingen, men er de ikke mulighet for å sende vingen? :) Jeg har ikke mulighet å reise dit for å hente den. Dette er en RS 500 vinge sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 det meste bel solgt for ca et år siden.. var en RS500 vinge ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg