jsd92 Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 (endret) Hei! Noen som har en Mazda 626, 87. Med manuell kasse, som fungerer og heelst en grei motor som går, som dem ønsker og bli kvitt rimelig ? : )) Kontakt endten på posten her, elr PM meg : ) Mvh John-Sverre:thumb Endret November 14, 2009 av jsd92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 har en på hånd men jeg får den ikke før de har fått den nye bilen sin fra et døds bo :\ Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsd92 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hvordan motor står i den ? og Hvor man HK ? Og Hvordan er fargen inni ? :) og evt. hvor mye skal du ha for den ? Mvh John-Sverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 er usikker enda da jeg kun har sett bilen utvendig men den er sølv utvendig og jeg vet den sliter litt med en dynamo , årsagvift og et bremse rør eller noe sånt . hele bilen vil jeg ha 3 for når jeg får den eller så plukker jeg den i deler og selger del for del . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Bestefar har en ;) 2liter 16v. Er vel 140-150hk i den. usikker, men var en som mente det var såpass i den! Det er 2problemer som jeg veit om. Det er at man må bytte batteri og clutch. Veit heller ikke eksakt pris. så du får komme med bud :) Kan prøve å få tatt noen bilder av den! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg