Gå til innhold

Audi A4 2.6 V6, 1995 mod.

Ranger emnet

b320i

Anbefalte innlegg

Skjelden sjangse, 2.6 liter V6 Sedan! Farge; grønn.

Selger nå bilen grunnet jeg ikke har tid til å fikse den.

Dette er MYE bil for pengene. Front fanger mangler da en idiot rygget på bilen mens jeg var på butikken, og stakk fra stedet! Bilen fikk ingen andre skader enn at skjermen forann knakk i to!

Bilen ble hel lakkert i 2007, og påkostet mye! Det er satt på magnum effekt anlegg (10500,-), alpine cd spiller (3500,-) osv. Det følger med to RIEGER side skjørt (1990,- pr. stk) og en RIEGER bakfanger(4900,-) (helt nytt ulakkert!)det er også S4 grill på den.

Det mangler som sakt front fanger, og dør listene (utv.) disse koster 1000kr for alle 4 på norskbildelesenter. Det er litt rust i venstre fremskjerm i "hjulbuen" der, altså ikke inni hjulbuen, men på selve fremskjermen, det samme begynner å bli litt på andre siden. Men disse koster 993,- pr. stk på norskbildelesenter om du ønsker nye og først skal i gang å lakkere bilen.

Det følger også med RS design felger, disse kostet 3500,- pr. stk i 2007! Det er utslitte dekk på dem! (Har ikke bilde av disse, men du om ønsker det skal jeg få tatt det!) Det er 20'' felger (tror jeg) og med lavprofil dekk.

Ellers følger jo felgene som står på bilen med, men dekkene er helårs og MÅ byttes.

Ellers mangler er bare dekslet forann høytaleren på venstre side fremme.

Det er også en rift i førersetet, den standard "audi" slitasjen.

Bilen bruker under 1 liter pr. mil ved blandet kjøring,

den drar utrolig bra fra 2-6000 omdreninger!

MYE BIL FOR PENGENE!

Bilen er i daglig bruk!

Venstre fremdemper lager litt "knirke lyd" når det er kaldt ute. Eller begynte værtfall med det så fort det ble kaldt ute.

Har kjøpt ny bil nå, så derfor går den så billig!

HAR 3 BILER NÅ SÅ DENNE SELGES BILLIG!! 20.000,- NÅ!

Om jeg ikke får svar innen kort tid så settes den bort på lakkering ol. så selges den for rundt 50.000,- fiks ferdig!

Send mail om du ønsker bilder eller info, kan ringe deg evnt.

E-post; ikkenoepes@hotmail.com

EKSTRA INFO;

EU godkjent 06.04.2009 og frem til 31.03.2011

Kjørt 266000 KM - følger med service hefte, stemplet frem til 204000, og etter dette er servicene blitt tatt av en kammerat som er mekaniker, da han har hjulpet meg etter arbeidstid så er det naturligvis ikke stemplet, men det er gjort på 232 754 og 259 628.

Endret av b320i
Lenke til kommentar
Del på andre sider