Zandino Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Audi 80 2.0E 1993 (B4) ABK motor Har for tiden mange rare problemer med bilen, et av disse er at bilen rett og slett ikke vil starte. Dette skjer en gang iblant, ca for vær 20. gang bilen skal startes. For å få start på bilen igjen må jeg holde på å prøve å starte i godt opp mot en haltime. Dette kan umuli ver bra for startmotoren.. Så til mitt nye problem: Holdt på å klure med å starte bilen igjen i går, da plutsli startmotoren sluttet å gå. Er det normalt at den bare slutter å virke helt brått? trodde den ville bli litt dårligere først? Nei, batteriet er ikke flatt... Hvilken sikkring går på startmotoren? Siter Audi 80 -93 2.0E - SOLGT! Audi A4 -98 1.8TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Bare å bytte det ;) Hvis ikke det er en ledning som går ned dit som er sliten da ( skjedde på meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zandino Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Mye arbeid å skifte? Hvor ligger startmotoren? Siter Audi 80 -93 2.0E - SOLGT! Audi A4 -98 1.8TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Den ser omtrent sånn ut. Var riktignok en ABC-motor (2.6 V6) jeg hadde den i, men trur ikke forskjellen er så stor til 2.0 literen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg