eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Tenkte jeg skulle dele med dere bilder av bilen min fra Drive. Fikk orginalbildene fra reportasjen idag. :cool: Kult? :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Sinnsykt kult bilde.... skikkelig drift_attention_whore muhahahah ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Når kommer bladet ut da??? Kult å få med bilen sin i Drive da! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Quiet Når kommer bladet ut da??? Kult å få med bilen sin i Drive da! Det var noen sider i nummer 9 i år. Det kom ut i høst. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Asim Sinnsykt kult bilde.... skikkelig drift_attention_whore muhahahah ;) :D høhøhø. Har hørt det en DEL ganger ja. Fett ble det hvertfall. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Kult ja!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har lest alle reportasjene om bilen din i Drive. Behøver ikke gjenta det alle sier, men fint bilde av en fin bil ( og en kjekkas bak rattet :D )... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Jens Har lest alle reportasjene om bilen din i Drive. Behøver ikke gjenta det alle sier, men fint bilde av en fin bil ( og en kjekkas bak rattet :D )... Takker og bukker! Skal kjøre løypa til Drive igjen til våren, og da skal jeg kappe noen sekunder. :) babyhmm? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Nydelig sladd....,du kan dine saker!!:D Pen bil åsså!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Bra driftebilde! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Snerten bil ja =) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Kid-A Bra driftebilde! Det blei mye kulere enn jeg hadde trodd! Thomas som hadde den andre bilen i reportasjen sladdet såpass bra at fotografen mente han hadde de driftebildene han trengte. Da måtte jeg trå til litt ekstra med dekkrøyk og tommel opp. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Bra bilde og fin bil :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Nice! Hadde med det bladet der da jeg var på filippinene i høst i en måned, det var det eneste norske jeg hadde å lese på så kan den artikkelen utenatt nå. "Lettkjørt er stikkordet" står det vel på det bildet der? Få de scannet i skikkelig oppløsning da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Tommy_erwin "Lettkjørt er stikkordet" står det vel på det bildet der? Få de scannet i skikkelig oppløsning da. Stemmer det! Jeg syns nå han skulle skrevet at bilen er et beist å håndtere, men den dyktige sjåføren klarte likevel osv osv osv. :) Jeg har dem i 5000x4000 og et eller annet.. :D Edit: 3582x2282 var det visst. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg