bertbert1 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Er det mye arbeid å stille inn rattet slik at det står rett når jeg kjører rett fram? Rattet svinger litt til høyre når jeg kjører rett fram...:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Er rattet skeivt er det sansynlig at det er forstillinga som er feil. Rattet flytter seg ikke meg årene. Har du slakke i rattet er det tanstanga di som er slitt eller styreleddene. Anbefaler at du får en kompis til å rykke i rattet samtidlig som du sjekker slakke. Uansett: Løsne ratt med airbag: Koble av batteriet og/eller ta ut sikringa til airbag. Velger selv å ta av batteriet. Skru ut airbagen. Skruene sitter på baksiden av rattet (kan hende du må ta av dekselet rundt rattet, husker ikke. Mens du holder rattet, løsne sentermutteren. Så kommer det man må være obs på når du skrur ut mutteren kan det skje to ting. Enten kommer rattet som enn torpedo, eller så sitter det dønn fast, alt ettersom om noen har vært borti det tidligere. Når du tar av mutteren, dytt rattet fra deg slik at du ikke slår ut tenna. Sitter det fast må du rykke og dra som f**n til det kommer. Ratt uten airbag er det samme bortsatt fra det med airbagen:p *Undertegnende tar ingen ansvar for knust trynet på sluntrere da airbagen eksploderte i trynet demmes* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 skjønne...tror jeg overlater dette til de som er litt mer profesjonelle enn meg;) takk for svar i hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg