nasams Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Ønsker å montere webasto i min passat 3c i løpet av kommende vinter og lurer på om dette er noe man kan gjøre selv? Jeg har venner som kan hjelpe meg med i montere dette men, er det "lov" å montere selv? Tenker da på at man kobler seg på bilens drivstoff. Må man evt godkjenne en slik montering hos biltilsynet og hvordan stiller forsikringsselskapene seg? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ingen som vet? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassegas Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ta en telefon til noen som holder på med dette til vanlig. De burde være i stand til og svare på spm dine. Kan ikke tenke meg at det må godkjennes...Men jeg kan ta feil!:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg