Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Jeg har et grøftelys der en av lyspærene, er vel H3 som er defekt. Men jeg lurer på om jeg er nødt til å skru av frontfangeren for å komme til for å skifte pære? -eventuelt; er det noen som vet av lykter type xenon som kan settes inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Du trenger ikke å ta av frontfanger for å skifte pære i grøftlys. Litt trangt bak der, men det lar seg gjøre :) Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Takk for raskt svar. Jeg klemte skallen under dit men klarte ikke å se hvordan eller hva eksakt man skal ta løs for å skifte H3 pæra. Hva er forresten den bolten til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Slenger med et bilde som kanskje gjør det lettere å forstå: I og med at jeg hadde xenon i mine grøftlys, så er det bare å se bort ifra de kablene som kommer ut av grøftlyshuset. Press der jeg har merket rødt og ta av dekselet (merket grønt). Da ser du pæra inne i huset. Og da er det bare å løsne den på samme måte som på hovedlyset. Er festet med sånn vanlig "klemme". Bolten (blå sirkel) justerer vinkelen på pæra. Dårlig forklart, men satser på at du skjønner det etterhvert som du prøver deg frem :) Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Aaaaaah!!!! Tusen takk! Dette var oppklarende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Da var det gjort. Lettere enn jeg trodde. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg