Suupra Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Heisann. Jeg har en BMW 318i 98` E46. Bilen har gått 191 000. Bilen min fjusker ved gasspådrag, ved lav gass, ved full gass, ved tomgang. Den fjusker stort sett hele tida. Jeg har prøvd og satt på Borsch tester og tatt en diagnose test, og jeg får deretter opp feilmeldinger på lambdasonde før og etter katalysator. Dette er litt rart da den fremre lambdasonden akkuratt er byttet. Kan det være feil på luftmassemåler uten at du får opp feilmelding på den delen? Har du noen aning om hva annet som kan være galt? Takker for svar! Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Dra ut kontakten til luftmassemåleren.. og se om det hjelper:) Hvis fuskinga blir borte da, så er mest sannsynlig den gåen.... :) Har hatt samme problemet selv:) Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg