driftking1 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 hei! jeg har en sub, og skal sette inn noen mellomtoner og sant :p jeg har kobla subben til på channel 1 og 2 . men visst jeg kobler mellomtonene, på samme. ( channel 1 og ) spiller dem bare bass ... so jeg må vel koble dem på channel 3 og 4? osso må eg ha ei ledninga fra channel 3 og 4, ei raud og kvit fram til speleren? der er ei sann, ledning, som går fra uttake channel 1 og 2 fra forsterkeren og fram til speleren, men visst eg skal koble mellomtonene på channel 3 og 4 må eg ha ei ledninga fra utgangen fra 3 og 4, fram til speler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Ja, hvis du har flere utganger på spilleren så... hvis ikke så må du ha y-ledd inn på forsterkeren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 okey . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg