MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei. Må man levere inn skilter når man fjerner forsikringa? Gidder ikke å ha forsikring på en bil som står i garasjen å blir fiksa.. Har annen bil å bruke, så gidder ikke å betale dobbel forsikring :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 (endret) Skal gå greit det, så lenge selskapet ditt godtar opphevelsen av forsikringa uten at skiltene er bekreftet innlevert. Noe som altså skal gå helt fint etter min erfaring, da jeg gjør dette hver høst på hobbybilen, uten å levere inn skiltene. Eneste som skjer er at du får en begjæring om avskilting fra vegvesenet fordi bilen ikke lengre er forsikret. Men siden bilen alikevel ikke er i bruk, så er ikke det noe å mase med. Endret November 1, 2009 av grandisjohn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Ok.. Men har snakka med muttern, så vi stikker innom å leverer dem uansett.. Skal forbi der når jeg skal hente den andre :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Forsikringsselskapet har ikke lov å oppheve forsikringa uten at skilter er innlevert eller eierskifte er registrert ettersom jeg har forstått. Men de har lov å avslutte den om du ikke betaler... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Forsikringsselskapet har ikke lov å oppheve forsikringa uten at skilter er innlevert eller eierskifte er registrert ettersom jeg har forstått.Men de har lov å avslutte den om du ikke betaler... Ok, så gjør forsikringselskapet mitt noe ulovlig..:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg har prøvd mange ganger å si opp forsikringa, men får den beskjeden hver gang jeg prøver, levere inn salgsmelding eller lever inn skilta, elers kan de ikke, irriterer meg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Ok.. Tenkte bare at det er litt kjipt å levere dem inn, siden det er et par timer til nærmeste sted jeg kan levere inn.. Men men, skal jo forbi der når jeg skal hente BMW'n så ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Husk å få kvittering på at du har levert skiltene. Har hendt meg 2 ganger allerede at dem ikke finner skiltene mine, og visst jeg ikke har kvittering da så må jeg betale for nye skilt. (Hendte for noen år siden, kjedelig) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Ok, så gjør forsikringselskapet mitt noe ulovlig..:pimp Hvilket selskap? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 hvilket selskap? if. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg får også samme beskjed som Granada3.0GL. Får ikke si opp forsikringen før skilter er levert inn eller salgsmelding foreligger. Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Husk å få kvittering på at du har levert skiltene. Har hendt meg 2 ganger allerede at dem ikke finner skiltene mine, og visst jeg ikke har kvittering da så må jeg betale for nye skilt. (Hendte for noen år siden, kjedelig) Takk :) Skal sette den i en perm der jeg putter ting som ikke må bli borte :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg