Fashen Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 lurer litt på hvem som bygde turbo i bilen og sånn ca pris på turbokonvertering jeg? er veldig keen på og få turbo på 1.4`en min. noe problem og få godkjent? Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Almeraturbo Annonse på bilen finner du på Motorbørsen. Vis du vil ha mer info og flere bilder kan jeg sende det på mail til deg. Søk etter Almera 1,4 Turbo Sendte deg pm, men får aldri svar. :) CHECK IT OUT! Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 vet at han som bygde den først, betalte vel rundt 15tusen kun for jobben; det var hvertfal det han skulle ha for min. og da hadde jeg nesten alle deler selv. nå får jeg nytt grenrør til uka det blis spenende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 jeg har ikke tenkt å prøve å få godkjent det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 så med deler snakker vi en total på en ca 25tusen? +-littegranne? hehe *FRISTET* btw fått taki helt bodykit til bilen! (et ganske fett et som INGEN i norge har. hehe. poster bilder av ferdig bil i slutten av august.) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 jeg har gitt i under kant av 15 lapper for deler. gren rør må lages koster 7 lapper. det blir bra i rustfritt. får på stayling og grenrør til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 fett fett.åssen styling skal du ha? hehe 1.4 du hadde? hmmm faen må ha turbo. bilen er for slapp nå :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 det er noe jer har sykkla sammen selv. he he. det er en 96 1,4 s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 fett fett. får poste bilder og film når den er ferdig da ;) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 det skal jeg gjøer.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg