NISMO racing Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hei Jeg har vært uheldig å kjørt på et hengerfeste slik at fangeren foran sprakk rett ved grøftelyset. Har tenkt å demontere denne og prøve å teipe sammen på baksiden av fangeren. Har også problem med at spylervæska renner ut til ca halv tank. Trolig har det skjedd noe med beholderen. Men da må fangeren av får å inspisere denne. MVh Per Olav Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 det er mye skruer som skal til for å få av den. Du må ta av grillen for å finner hvertfall ett par skruer bak der. Løsne innerskjermene for å skru ut noen der. Og ett par som sitter i nederste grillen om jeg ikke husker helt feil + alle som holder fast diverse stag og plastdekselet under. Da kan fangern vippes fremover. Er ett år siden jeg gjorde det sist så er ikke helt sikkert men er bare å begynne :thumb Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 vet du hvordan du får av støtfangeren bak på 07 mod , også .? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg