Robertnikolai Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har en 96mod passat 1.9tdi.. Har nettopp kjøpt og her om dagen begynte det plutselig og pipe noe jævli i ett relè i dasjbordet(ved sikringene). Den har aldri pipet før,men den kom plutselig når jeg skulle montere ny cd-spiller. Og nå piper den som faen hver gang døra står oppe,noe den ikke gjorde før! Hva slags relè er dette,hvilken virkning har det? Kan det fjernes? Står bare 36 i store tall på det! Noen som kan hjelpe? Er helt sykt irriterende og høre på. Mvh Robert Nikolai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Står nøklene i når den piper med døra oppe? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertnikolai Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ja de står i når de piper. Er det noe med varsling på at dører står oppe osv kanskje? Om det er det så syns jeg det usansett er veldig rart da det plutselig skjedde når jeg hadde sitti inni bilen og montert Cd-spiller og høytalere i noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det er nok varsling ja, og du har sikkert kommet borti en ledning etc som gjør at det virker igjen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertnikolai Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ja den er iallefall utrolig irriterende og derfor blir den fjernet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg