ElCamino Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Har lyst å legge ut litt bilder av et stykk bil-prosjekt. Men problemet er at då må ej vel legge bilda ut på ei anna side, for å så få dei inn her? Må en ha tilgong til si eiga side eller noke snat, der bilda kanvere? Er litt korki på dette området.:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Forumet flommer over av tråder om dette. Du må legge bildene på nettet først og linke til de. Bruk f eks http://www.photobucket.com Søk litt... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Tombra Forumet flommer over av tråder om dette. Du må legge bildene på nettet først og linke til de. Bruk f eks http://www.photobucket.com Søk litt... Åjj, har aldri sett slike tråder, men det er vel forsi ej aldri bruker off topic forumet.:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by ElCamino Åjj, har aldri sett slike tråder, men det er vel forsi ej aldri bruker off topic forumet.:) dette har vært oppe mangen ganger på "ris ros og forbedringer" delen også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by ElCamino Har lyst å legge ut litt bilder av et stykk bil-prosjekt. Men problemet er at då må ej vel legge bilda ut på ei anna side, for å så få dei inn her? Må en ha tilgong til si eiga side eller noke snat, der bilda kanvere? Er litt korki på dette området.:) Ta en titt på guiden du finner link til i signaturen min. Den håper jeg er til hjelp. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg