psv021 Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) Er det noen som vet om det er en enkel affære å ettermontere dieseldrevet motorvarmer m/tidsur (webasto) på en ny Passat stv (comfortline, bluemotion)? Det blir gjort av verksted (Møller) i så fall. Jeg vurderer en kampanjemodell 105HK Bluemotion, men ønsker motorvarmeren. Iflg selger måtte dette gjøres på fabrikken i Tyskland, og det var derfor helt umulig å få dette installert på en bil som allerede var i Norge. Jeg har ingen grunn til å tro at selgeren kommer med uriktigheter, men likevel: Er dette fakta? PS! Defa er ikke et alternativ, da jeg ikke har strøm frem til der bilen står. Endret Oktober 17, 2009 av psv021 Liten stavefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) Det går sikkert å ettermontere.. Men ingen enkel affære. Koster endel kroner.. Beste er å ha fabrikkmontert...:) Kjøp bil med det på.. det er best.. Endret Oktober 17, 2009 av Kjetilr tilegg Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psv021 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ja, helt enig i det - men det øker leveringstiden betraktelig, og da går jeg også glipp av kampanjeprisen Møller kjører på biler som står i Norge ferdig utstyrt (uten motorvarmer)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg