Saab kleppestø Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg trenger dekselet som skal ligge over cupefilteret til min saab900t. delen produseres ikke lengre og jeg lurer på om noen vet hvor det er mulighet for å kjøpe brukte deler, helst i norge men eventuelt i utlandet om nødvendig. takk for svar!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab kleppestø Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Løsningen var å kontakte vazelina bilopphoggeri. eneste som kunne hjelpe av de 7 jeg sendte mail til:) http://www.vazelinabilopphoggeri.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autofob Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hei Du kan sjekke ut bilopphuggeri med brukte bildeler hos Autoretur. De har et kart hvor du kan sjekke ut hvor nærmeste bilopphuggeri finnes. Hilsen Autofoben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Har slike deksler liggende, send pm vist du har lyst til å kjøpe. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg