mr666 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Som tittelen sier, lurer litt på dette. Har letet på nettet i noen timer etter en som heter "speedy" men det virker som om denne ikke er å få tak i lenger. Også vurdert Enforcer kit, mn vet ikke helt om dette er like enkelt, da det så vidt som jeg har skjønt er bare releet som må byttes i Speedy kitet. NB! det er ikke snakk om alarm med oppkobling mot startsperre, kun fjernstyrt sentrallås, evt med oppkobling mot blinklys for signal om av/på Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Bilextra mener jeg at jeg kjøpte min på. Var noen som linket til en nettside her tidligere som virket billigere. http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=3086827277&n=-1712886988 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 søke litt vøtt :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 satt og så på disse litt i går, men er litt skeptisk på hvordan man skal koble dem opp (mye kabelklipping og lodding osv). var på bilxtra på mandag, og fikk beskjed om at de ikke hadde speedy sett lenger :( virket som om den skulle være veldig enkel å montere? Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Er på jakt etter det samme selv! Den speedy enheten høres ut som bare plugg and play. Men det må vell gå ann å få tak i liknende produkt? Noe som vet? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Rightclick Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg