Christian82 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Får ikke grøftelysene til å fungere på kjæresten sin 95 mod Vectra.. Måler ikke spenning på kontakten i grøftelysene å finner ingen sikringer som er gåen, å bryteren tror jeg er i orden.. Noen som kan fortelle meg hvor rele'et til grøftelysene sitter?? Noen andre som har vært borti samme feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Rele ligge i sikringsboksen rekna eg med.. Men på bilen min var det brytaren som var defekt. Målte du i stikka fram i grillen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian82 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Er det stikk til kurvelysene der? Hadde akkurat grillen av når jeg monterte ny hovedlykt å der kunne jeg ikke se noen stikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 ligge kveila rett nedi der, følg ledninga frå venstre tåkelys, den er lettast å følge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg