Buøyvolvo Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei, ønsker og bytte min 531 topp mot en 16v topp eller selge den til 2500kr Den er nyoverhallet for 150mil siden av et seriøst firma, har kvitering. Har også en T3/4 (kopi) turbo gått 150mil siden ny, som jeg skal selge til 1500kr mvh kristoffer. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
custummini Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 kjøper den 531 toppen din. mulig jeg har bruk for turboen og. har ikke 16v i bytte. Første dag jeg har registrert meg på forumet, så er ikke sikker på hvordan jeg kommer i direkte kontakt m deg e-post/tlf. Men det finner vi vel ut av, så blir det en rask handel!! Mvh Kåre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 kjøper den 531 toppen din.mulig jeg har bruk for turboen og. har ikke 16v i bytte. Første dag jeg har registrert meg på forumet, så er ikke sikker på hvordan jeg kommer i direkte kontakt m deg e-post/tlf. Men det finner vi vel ut av, så blir det en rask handel!! Mvh Kåre Hei Turboen er solgt men har toppen endah. :) Mvh kristoffer. du kan ta kontakt på e-post. vis du vill. Epost, Kriss_aks@hotmail.com Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Solgt Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg