bacbac Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Heisann ny mann på forumet her. Jeg har kjøpt meg ny arb.bil en -94mod polo style 1.4d. Jeg har planer om å senke denne 70/60mmm og jeg har lyst til å ha ATS classic 8x13 med 195/40-13 på bilen. Jeg prøvde hjula på bilen idag og fant ut at det skal greit bak, men foran ble de for brede. Finnes det noe spindel som bygger mindre ? Eller finnes det 7/8" ATS med annet innpress ? Jeg vet ikke inpresset på de felgene jeg har men de er fra gode gamle dager og sikkert beregnet til opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Om man ser på http://www.dubmeister.co.uk/ så får man jo hvertfall ats classic i 7x13" et20 Det burde vel gå greit foran.. så kan du jo bruke 8" bak Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg