reza karimi Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 halo folkens er girkasse feste på vw passat noen sted synlig under bilen eller???? kan man skjekke den sølve om den er i orden eller må på verksted. har litt vibrasjon i girstanga fikk tips om at det kan være girkasse feste, men vet fan ikke hvor på bilen finner jeg festen til giret. hva kan det skje hvis jeg bare driter i den og fortsetter å kjøre slik. takkkkkkkkkkkk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er en fordel å nevne hvilken passat du har,lettere å hjelpe deg da. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 er vw passat 1.6 97 bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 da er den for ny til jeg har noe særlig kjenskap til. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Flyttet til Passat da den har ingenting på How-to/komposittdelen å gjøre. Se hvor du poster trådene dine. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg