Urgepower Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hei. Selger noen div deler fra en civic jeg hadde som delebil. Det er en 92 model hb. div deler er mye f.eks frontlamper, takluke, panser, bakrute, bakseter, div deksler, dashbord, ja det meste har jeg fra 2 civicer. Så spør så skal jeg se hva jeg har. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiroShimaKnallert Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Har du kansje den "setenedfelleren" på passasjer sete`? og kansje en orginal front fanger. OG kansje side panelen over begge front hjulene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 ja det har jeg. :) frontfangeren er svart btw. Å når du sier side panelen over front hjulene, så mener du vel inneskjermene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Forsatt masse deler igjen. Hvis noen er intrisert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 (endret) Venstre baklykt Panser Nakkestøtte til ett frontsete Har du noe av dette og en pris? Endret Januar 27, 2010 av Simen ikke høyre men venstre lykt Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ja har disse delene. Skal se om jeg finner et bra nakkestøtte. Pris ca 500. Venstre baklykt: Orginal Panser: Hvit Nakkestøtte: Fra lsi grå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adr3naline Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei. Er det original eksos? Og er du villig til å selge? (ikke hele) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja det er orginal eksos. Hvilken del trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja har disse delene. Skal se om jeg finner et bra nakkestøtte. Pris ca 500.Venstre baklykt: Orginal Panser: Hvit Nakkestøtte: Fra lsi grå 500 for alt? Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja for alt. Hvis du henter selv såklart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 ikke no problem. Bare send meg en andresse og telefon nr så kontakter jeg deg iløpet av uka Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 ikke no problem. Bare send meg en andresse og telefon nr så kontakter jeg deg iløpet av uka Kontaktinfo har blitt send til deg nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 har du original ratt til salgs? send PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneForever Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Heisann. Er på jakt etter Panser, støtfanger framme og hovedlykt h.side og blinklys h.side.Har du noe igjen ? evt pris ? Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekki Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg