Cerwin_ Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Har bestemt meg for å kjøpe ny bil, så legger ut min for salg! Denne er en kjempebil til å bygge skikkelig anlegg i! Bagasjerom, og deler av dører er isolert godt. Alt av kabling følger med ferdig trukket. Samt en glassfiberkasse i bilens farger som rommer 2xrf forsterkere og 2x12". Lakken på bilen er veldig fin, men etter å ha kjørt over en katt på motorveien trenger plastikken litt omsorg. Samt interiør bør trekkes om. Har ikke vært på eu-kontroll med bilen ennå, så det må gjøres. Forrige gang kom jeg gjennom med 0 feil, og det har ikke oppstått noen nye, så vidt jeg vet! Bud på bilen lå på rundt 75.000-80.000 + han litt spesielle som bydde 115.000, men som aldri dukket opp. Pga nevnte gjøremål velger jeg å la den går til 39.000!! Trenger ikke fikse mye på denne, for å selge den til mere. Send pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg