Kenvab Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Sjekk ut denne linken viss interresse. http://www.evo.no/gti Eller diverse linker under VW og Golf IV her på forumet. Skriv gjerne mail til ken_vab@hotmail.com eller kvab@statoil.com Bilen selges for ca 265.000 Den prisen i Motorbørsen var feil den. Prisen KAN diskuteres ved en rask avgjørelse. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Skikkelig lekker bil!!! Stod å kikket lenge på den på Rudskogen i sommer. Hvis jeg var på utkikk etter golf hadde denne vært et klart forstevalg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Den ser så ufattelig fet ut den golfen der..... Huff! *Her må det gjøres vurderinger og beslutninger.....*:D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Heisann dere. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding. Eg fikk forresten bremser til den no for leden dag. Eg bestilte 312mm EBC Turbo Groove skiver og Red stuff klosser til en Audi TT 225hk. Så bestilte eg calipperholderene til samme bil og dette har eg funnet ut skal passe. Håper det stemmer da for eller er det masse penger ut vinduet. :-/ Det er jo en GOD og billigere løsning for å få bedre bremser. Bilen er jo levert originalt med 288mm så eg håper på en viss forbedring der ja. Viss eg får satt det på før eg selger bilen da vel å merke. Vel vel. Ville hverfall takke for hyggelig tilbakemelding. Mvh Kenneth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Kenvab Heisann dere. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding. Eg fikk forresten bremser til den no for leden dag. Eg bestilte 312mm EBC Turbo Groove skiver og Red stuff klosser til en Audi TT 225hk. Så bestilte eg calipperholderene til samme bil og dette har eg funnet ut skal passe. Håper det stemmer da for eller er det masse penger ut vinduet. :-/ Det er jo en GOD og billigere løsning for å få bedre bremser. Bilen er jo levert originalt med 288mm så eg håper på en viss forbedring der ja. Viss eg får satt det på før eg selger bilen da vel å merke. Vel vel. Ville hverfall takke for hyggelig tilbakemelding. Mvh Kenneth. Høres bra ut! Vært mange interesserte? Som er seriøse vel å merke..... (Sikkert MANGE som er seriøse.....);) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by PoloBoy Høres bra ut! Vært mange interesserte? Som er seriøse vel å merke..... (Sikkert MANGE som er seriøse.....);) Vel det har vert MANGEN som har vert interressert og slikt. Bilen stod først til salgs på internett uten pris så det var vel mangen som først lurte på pris og slikt da. Så er det mangen som mener det er en sinnsykt fet bil, men som da ikke har penger til den. Så eg får bare avvente situasjonen og håpe på at den rette kjøperen som både er interressert og har penger dukker opp. Bilen kommer ut i Motorbørsen no på onsdag og det kommer en reportasje om bilen i neste utgave av klubbavisen til vw-audiklubben. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Du har PM! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by PoloBoy Du har PM! Jepp. Lest den og svart deg. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 feeet bil vøtt jeg kjenner han som bygget den....han kjører rundt i en like fet s3 nå... Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by mortens feeet bil vøtt jeg kjenner han som bygget den....han kjører rundt i en like fet s3 nå... Ja dete stemmer det. Han kjøpte seg en grei S3 ja. Har han gjort mye med denne da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 han kjører samme stilen....max nedskrudd KW med BBS ch... mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Meget pen bil Kenneth, håper du får solgt den for det du vil ha. Den er verd det!!!!! Mvh Stian Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Darkstar Meget pen bil Kenneth, håper du får solgt den for det du vil ha. Den er verd det!!!!! Mvh Stian Heisann. Takker for det Stian. Eg håper og at eg får solgt den snart. Eg har jo fått meg hund så difor er det eg må selge no. Ikke helt som planlagt da, men det ble no bare slik. Når kjøpte du deg ny bil da? Mvh Kenneth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Kenvab Heisann. Takker for det Stian. Eg håper og at eg får solgt den snart. Eg har jo fått meg hund så difor er det eg må selge no. Ikke helt som planlagt da, men det ble no bare slik. Når kjøpte du deg ny bil da? Mvh Kenneth. Er ikke blitt noe ny bil enda... Men blir nok i løpet av våren en gang regner eg med... Har nå Starleten frem til det.... Lykke til med salget!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Darkstar Er ikke blitt noe ny bil enda... Men blir nok i løpet av våren en gang regner eg med... Har nå Starleten frem til det.... Lykke til med salget!! Du har det ja. Jaja. Det ser ikke ut til å vere lett å selge bil for tiden. Det er MANGEN som er interressert og greier, men enten så har dei ikke penger når dei skal komme å kjøpe den og slikt eller så har dei mistet lappen. Det ser nesten ikke ut som om det er ment for meg å selge bilen. :-/ Vel vel. Den er hvertfall til salgs enda. http://www.finn.no/finn/car/object?id=4176952&sid=991063107847098&pos=63&rub=2 Sjekk ut denne linken for flere bilder. Her ligger det også ett bilde av bilen med vinterfelgene. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg