Gå til innhold

Rå Golf GTI 1.8 T Selges.

Ranger emnet


Kenvab

Anbefalte innlegg

Heisann dere.

 

Takker så mye for hyggelig tilbakemelding.

Eg fikk forresten bremser til den no for leden dag. Eg bestilte 312mm EBC Turbo Groove skiver og Red stuff klosser til en Audi TT 225hk. Så bestilte eg calipperholderene til samme bil og dette har eg funnet ut skal passe. Håper det stemmer da for eller er det masse penger ut vinduet. :-/ Det er jo en GOD og billigere løsning for å få bedre bremser. Bilen er jo levert originalt med 288mm så eg håper på en viss forbedring der ja. Viss eg får satt det på før eg selger bilen da vel å merke.

 

Vel vel. Ville hverfall takke for hyggelig tilbakemelding.

 

Mvh Kenneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenvab

Heisann dere.

 

Takker så mye for hyggelig tilbakemelding.

Eg fikk forresten bremser til den no for leden dag. Eg bestilte 312mm EBC Turbo Groove skiver og Red stuff klosser til en Audi TT 225hk. Så bestilte eg calipperholderene til samme bil og dette har eg funnet ut skal passe. Håper det stemmer da for eller er det masse penger ut vinduet. :-/ Det er jo en GOD og billigere løsning for å få bedre bremser. Bilen er jo levert originalt med 288mm så eg håper på en viss forbedring der ja. Viss eg får satt det på før eg selger bilen da vel å merke.

 

Vel vel. Ville hverfall takke for hyggelig tilbakemelding.

 

Mvh Kenneth.

 

Høres bra ut!

 

Vært mange interesserte? Som er seriøse vel å merke..... (Sikkert MANGE som er seriøse.....);)

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Høres bra ut!

 

Vært mange interesserte? Som er seriøse vel å merke..... (Sikkert MANGE som er seriøse.....);)

 

Vel det har vert MANGEN som har vert interressert og slikt. Bilen stod først til salgs på internett uten pris så det var vel mangen som først lurte på pris og slikt da. Så er det mangen som mener det er en sinnsykt fet bil, men som da ikke har penger til den. Så eg får bare avvente situasjonen og håpe på at den rette kjøperen som både er interressert og har penger dukker opp.

Bilen kommer ut i Motorbørsen no på onsdag og det kommer en reportasje om bilen i neste utgave av klubbavisen til vw-audiklubben.

 

Mvh Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Meget pen bil Kenneth, håper du får solgt den for det du vil ha. Den er verd det!!!!!

 

Mvh

Stian

 

Heisann.

 

Takker for det Stian. Eg håper og at eg får solgt den snart. Eg har jo fått meg hund så difor er det eg må selge no. Ikke helt som planlagt da, men det ble no bare slik.

Når kjøpte du deg ny bil da?

 

Mvh Kenneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenvab

 

Heisann.

 

Takker for det Stian. Eg håper og at eg får solgt den snart. Eg har jo fått meg hund så difor er det eg må selge no. Ikke helt som planlagt da, men det ble no bare slik.

Når kjøpte du deg ny bil da?

 

Mvh Kenneth.

 

Er ikke blitt noe ny bil enda... Men blir nok i løpet av våren en gang regner eg med... Har nå Starleten frem til det....

 

Lykke til med salget!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Darkstar

 

Er ikke blitt noe ny bil enda... Men blir nok i løpet av våren en gang regner eg med... Har nå Starleten frem til det....

 

Lykke til med salget!!

 

Du har det ja.

Jaja. Det ser ikke ut til å vere lett å selge bil for tiden. Det er MANGEN som er interressert og greier, men enten så har dei ikke penger når dei skal komme å kjøpe den og slikt eller så har dei mistet lappen. Det ser nesten ikke ut som om det er ment for meg å selge bilen. :-/ Vel vel. Den er hvertfall til salgs enda.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4176952&sid=991063107847098&pos=63&rub=2

 

Sjekk ut denne linken for flere bilder. Her ligger det også ett bilde av bilen med vinterfelgene.

 

Mvh Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår