Skrotnisse Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Som topicen sier så har jeg litt diverse deler jeg er interresert i og selge. Det er et stk. flowpreppet kkk26/27 kx450 med nr. 8 eksos , gått ca. 20 mil, kjøpt hos turboservice i sverige, god for 450hk+ har også gromt grenrør til 240/740/940 (8v) med uttak til ekstern wastegate + s2wastegate uten plombering liggende... jeg gir ikke opp prosjektet mitt men har noen andre planer på gang....jeg har bilder av g.rør og turbo så vis noen har et sted jeg kan legge det ut er det bare og si ifra.... mvh Nisse Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Skrotnisse Som topicen sier så har jeg litt diverse deler jeg er interresert i og selge. Det er et stk. flowpreppet kkk26/27 kx450 med nr. 8 eksos , gått ca. 20 mil, kjøpt hos turboservice i sverige, god for 450hk+ har også gromt grenrør til 240/740/940 (8v) med uttak til ekstern wastegate + s2wastegate uten plombering liggende... jeg gir ikke opp prosjektet mitt men har noen andre planer på gang....jeg har bilder av g.rør og turbo så vis noen har et sted jeg kan legge det ut er det bare og si ifra.... mvh Nisse w.gaten er solgt...jeg vil ha 9000kr for turboen og 5000 kr for grenrøret.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg