rel0ad Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 jeg driver og planlegger å starte litt med lakkering og lurer dermed på hvor stor kompressor jeg bør gå for. skal ettvært utvide og drive ett enmansfortak så jeg trenger noe som holder, noe som vet? Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krasjtian Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Skal du drive lakkering, så er en 2syl 100L "grei" Har en slik en selv. Men om du skal begynne å "jobbe" med lakkering så ville jeg gått for noe større. :) Du må huske at det viktigste er at pumpen klarer og ta inn mye luft, og at tanken er stor. Men du bør uansett gå for 2syl i stedet for en, de med 2 produserer dobbelt så mye luft. Så jeg mener du burde gårr for noe rundt 200 eller 300L. Da har du i allefall så det holder og du kan bruke den til alt! Ikke kjøp biltema til ditt bruk. Gå heller for noen merker som er litt mere spesialisert ;) For eksempel KGK Kompressor. HER er en som jeg hadde gått for. Stor tank og kan produsere masse luft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 den største på bilextra er det futt i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg