hireshi Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 (endret) Hallo alle sammen! Jeg er en Zelda samler, eller mer en Zelda fanatiker. Jeg samler på Zelda spill, og jeg er på leting etter noen av dem. Jeg er ute etter: Super Nintendo: The Legend of Zelda: A Link to the past Nintendo 64: The Legend of Zelda: Majora's Mask Gameboy: The Legend of Zelda: Link's Awakening Nintendo DS: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Det jeg er villig til å gi: 400Kr for A Link to the past 500Kr for Majora's Mask 500Kr for Link's Awakening 700Kr for Phantom Hourglass Har du ett eller alle de spillene å vil selge dem til meg, send en email til: hireshimail@gmail.com Eller kontakt meg på Nettby.no profilnavn: hireshi ps: spillene må være i relativt bra stand for å få fullpris. Ingen avrevne klistremerker, tagginger eller sånne ting :) jeg kan også muligens stige i pris hvis det er ett perfekt eksemplar. ----- du kan også svare her om du har, men jeg sjekker bilforumet nok så skjeldent så det er ikke sikkert jeg vil legge merke til det :( Endret September 22, 2009 av hireshi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hva med å handle slikt på ebay for en hundrings? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hireshi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Stoler mer på folk her enn de raringene på ebay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Haha! Flere raringer her inne... eBay er i MINST 9 av 10 tilfeller til å stole på. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Ville nok heller gått for Ebay, ja. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg