eiriksmil Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Lurte oss inn i skateparken med et casterboard.. :) Noen flere som caster her eller? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Sikkert folk som syntes det brettet der er kult, jeg mener selv det ser helt sykt ut når folk kommer rullende bortover med det brettet der :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det brettet der er drit kult ! Brukte det mye før når jeg skulle trene opp igjen kneet etter trøbbel der. Har også brukt det for og trene opp balanse til snowboard sessongen.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 kult! må få prøvd det der en gang. men er det ikke veldig tungt å presse med føttene hele tiden? selv kjører jeg longboard. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg