KRÅVL Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hvordan vil Biltemas "Hot Paint" fungere på plastikk? Med klarlakk? Holder det med silikon med 90-graders varmebestandighet for å forsegle igjen glasset på lykten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Holder mad vanlig lakk.... Selv har jeg brukt sort blank på merca... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Blir jo fort 150 grader + inni der, da? Har Hot Paint liggende, så var derfor jeg lurte. Er den egentlig kompatibel med klarlakk? Hva slags silikon/lim brukte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hadde lyktehuset blitt så varmt hadde det smelta, sjøl har jeg lakka ramma som lykteglasset er lima i, ikke selve huset, men er varmere der, glasset lkøsna med varmt vann, og lima på igjen med superfix... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg