Nicko Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 (endret) ØK. Stålfelger til golf 2 ønskes! 14-15'' Har du noen bredda noen så si ifra! (8-9'') Endret September 23, 2009 av Nicko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har felger til Golf 2 (4x100 boltsirkel). 14 felger med piggdekk som er fine. Skal ha 900kr for dem, må hentes på Strømmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har 15" stålfelger som er bredda til 8 og 8,5 med et7 og 14... de ligger hos de som bredder dem fortsatt så har ikke bilde. Det er sprett nye Corsafelger. Jeg kan få de lakka i alle farger. Send meg en PM for info Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg