nissan18903 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 hei. jeg har et spørsmål om bremsene på p10en min. jeg har fått luftet bremsene 2ganger, men det kommer luft i systemet. jeg mister ikke bremsevæske. jeg har testet at det ikke er bremsekraftforsterkeren. noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 DEefkte hjulsylindre bak, lekkasje i hovedsylinder, dårlig lufting. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan18903 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 DEefkte hjulsylindre bak, lekkasje i hovedsylinder, dårlig lufting. hvordan skjekker jeg om det er lekkasje i hovedsylinder??? er det bremsekraftforsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Nei det er ikke bremseforsterkeren, hovedsylinderen er skrudd fast i bremseforsterkeren, og er pumpa i systemet. Det er to måter den kan sjekkes ut på. Løsne den mot hovedsylinder og se om det har lekket inn i hovedsylinderen. sjekk at alt annet er bra, er det det er det hovedsylinder igjen. Det kan være innvendig lekkasje i hovedsylinder, så man ikke kan se det utvendig. Du er sikker på at det er luft, og ikke bare bremseband som trenger å legges ut? Er det lagt opp nye bremserør på bilen, ligger de korrekt, kan være ett helvete å lufte systemer med bremerør som går opp og ned unødvendig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg